چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۲۸۷
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت و سایر بخش‌ها به‌صورت ویژه رسیدگی و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهدی صفوی بیان کرد: در بیست ودومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوط، نسبت‌به بررسی مسائل و مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و ... رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در حاشیه این نشست بیان کرد: موارد و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در زمینه طرح گردشگری، تولیدی و خدماتی صنفی، تولید وتعمیر شناوردریایی، بسته‌بندی خرما، گلخانه، تولید مواد شیمیایی رزین، گلخانه و ... در این جلسه پرداخته شد که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوط به‌منظور فعال‌سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، صدور کارت بازرگانی، تقسیط بدهی معوق بانکی و صدور مجوز و راه دسترسی به دریا، مصوباتی تعیین شد.

وی ادامه داد: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری، راهداری، بانک‌های عامل و ... برای اجرا و به‌ثمر رسیدن این مصوبات همکاری و کمک لازم را انجام دهند.

صفوی تاکید کرد: به‌منظور تحقق کامل شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) و حمایت بیشتر از واحد‌های تولیدی، از تمامی ظرفیت‌های استان به‌ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی از بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صمت و سایر بخش‌ها استفاده خواهد شد.

مدیر کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف ایجاد، توسعه و رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی از اهمیت و نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر